سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترندهای وب


در این مقاله به بررسی وضعیت تحصیل و هزینه های زندگی در قبرس جنوبی می پردازیم.

هزینه تحصیل و زندگی در قبرس جنوبی به سبک زندگی افراد بستگی دارد. به طور کلی، هزینه ماهانه برای هر نفر بدون احتساب اجاره بها در قبرس جنوبی 863.6 دلار (786.5 یورو) و هزینه تخمینی زندگی در قبرس جنوبی بدون احتساب اجاره ملک 3006.1 دلار (2737.5 یورو) در ماه است. هزینه های تحصیل برای لیسانس حدود 3000 یورو است. مدرک و حدود 10000 یورو برای مدرک کارشناسی ارشد.

اگر دانشجوی ثبت نام شده برای تحصیل در قبرس جنوبی هستید، می توانید با تماس با موسسه mie مشاوره تخصصی رایگان دریافت کنید.

هزینه تحصیل در قبرس

قبرس جنوبی سومین کشور اروپایی در زمینه آموزش پس از دانمارک و سوئد است که بخش زیادی از تولید ناخالص داخلی کشور خود را به توسعه و بهبود سیستم آموزشی کشور خود اختصاص داده است. بنابراین می توان گفت که با توجه به هزینه مقرون به صرفه، کیفیت بالا و هزینه مناسب تحصیل در قبرس جنوبی، تعداد زیادی از دانشجویان آمریکایی در دوره های پزشکی ثبت نام می کنند.

به طور کلی با توجه به هزینه پایین تحصیل در قبرس جنوبی و متوسط ??شهریه دوره های مختلف در مقاطع مختلف تحصیلی در دانشگاه های قبرس، مهاجرت به قبرس جنوبی هدف بسیاری از دانشجویان بین المللی می باشد.

هزینه تحصیل در مدارس خصوصی در قبرس جنوبی به گونه ای است که برای دانشجویان بین المللی و بین المللی هزینه تحصیل در انتخاب سطح تحصیلی و موسسه آموزشی متغیر و متنوع است. به طور متوسط ??هزینه تحصیل در مدارس خصوصی در قبرس 7000 یورو در سال است. معمولاً برای ورود به مدرسه دانش آموزان باید یک امتحان ورودی را پشت سر بگذارند.

هزینه زندگی در قبرس

در این قسمت از مقاله به هزینه زندگی در قبرس می پردازیم و هزینه زندگی دانشجو در قبرس به صورت جدولی از اقلام مختلف مانند غذا، حمل و نقل، قبض و اینترنت در اختیار شما قرار می گیرد. هزینه زندگی دانشجویی در قبرس بسته به سبک زندگی دانشجو متفاوت است.

هزینه زندگی برای دانشجویان در قبرس

هزینه زندگی در قبرس برای دانشجویان بین المللی حدود 250 تا 700 یورو در ماه است. البته همه این هزینه ها محدود است و بستگی به سبک زندگی، محل زندگی و ... دارد همچنین هزینه های زندگی دانشجویی در خوابگاه حدود 400 تا 600 یورو است.

هزینه زندگی در قبرس

قیمت ملک در قبرس به این بستگی دارد که قصد خرید یا اجاره دارید. همچنین نوع آپارتمان، موقعیت مکانی، متراژ و ابعاد دیگر در تعیین هزینه لحاظ می شود. در ادامه به بررسی هزینه اجاره و خرید ملک در قبرس می پردازیم.

آپارتمان برای اجاره در قبرس

قیمت اجاره خانه در مرکز قبرس و برای خانه یک اتاقه حدود 730 یورو و در حومه شهر حدود 600 یورو است. اگر خانه بزرگتر است و اتاق های بیشتری دارد، مثلاً سه اتاق خواب؛ قیمت بین 1200-1500 یورو است.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد امکانات زندگی در اروپا با اجاره ملک داشته باشید، مقاله مرتبط را مطالعه کنید.